Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Sepcial Promotion

 

Η κατανάλωση της πιπεριάς μπορεί να μας βοηθήσει να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας, ενώ συμβάλλει στην πρόληψη λοιμώξεων, καρδιαγγειακών νοσημάτων, παθήσεων των αρθρώσεων, οφθαλμολογικών παθήσεων και γενικότερα, βελτιώνει την υγεία και διατηρεί ισχυρό το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

 

Οι πιπεριές έχουν σημαντική θρεπτική αξία, γι’ αυτό αξίζει να τις καταναλώνουμε συχνά, καθώς εξασφαλίζουν στον οργανισμό μας υγεία και ευεξία.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι οι πιπεριές έχουν αντιοξειδωτική δράση. Υπάρχουν πράσινες, κίτρινες, κόκκινες και πορτοκαλί πιπεριές. Η πιπεριά μπορεί να είναι γλυκιά ή καυτερή.

 

Ας δούμε πιο αναλυτικά τι μας προσφέρει η κατανάλωση της πιπεριάς.

 

Η πράσινη πιπεριά ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, καθώς αποτελεί μία πολύ καλή πηγή βιταμίνης C. Η εν λόγω βιταμίνη βοηθά στην πρόληψη του κρυολογήματος και γενικότερα, των λοιμώξεων. Επίσης, είναι πλούσια σε βιταμίνες Α, Β6, κάλιο, φυλλικό οξύ και φλαβονοειδή.

 

Η κόκκινη και η πορτοκαλί πιπεριά είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες, λυκοπένιο, βιταμίνη Κ, Α, C. Η κατανάλωσή τους συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας των ματιών και της όρασης.

 

Καλό είναι να καταναλώνουμε πιπεριές σε διάφορα χρώματα, όπως και λαχανικά σε διάφορα χρώματα γενικότερα. Η καυτερή πιπεριά, λόγω της ουσίας καψαϊκίνης που περιέχει, ενεργοποιεί το μεταβολισμό, εμποδίζοντας τη συσσώρευση λίπους.

 

Γενικότερα, οι πιπεριές όλων των χρωμάτων είναι πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σε φυλλικό οξύ, βιταμίνη Α και C, λυκοπένιο, καθώς και καροτενοειδή. Έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, με αποτέλεσμα να συμβάλλουν στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και στην αντιγήρανση. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση χρωματιστών λαχανικών, όπως είναι οι πιπεριές, μπορεί να θωρακίσει τον οργανισμό μας απέναντι σε λοιμώξεις και στο κοινό κρυολόγημα.

 

Μάλιστα, οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η περιεκτικότητα της πιπεριάς σε βιταμίνη C είναι τόσο σημαντική, που θεωρείται ισάξια με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκαλιού. Τέλος, η περιεκτικότητά της πιπεριάς σε βιταμίνη Α και φυτικές ίνες τονώνει την υγεία και την ευεξία του σώματος.

 

Την πιπεριά μπορείτε να την καταναλώσετε είτε ωμή μέσα σε μια δροσερή καλοκαιρινή σαλάτα είτε μαγειρεμένη με διάφορους τρόπους.

 

Πηγή: doctoranytime.gr

Τηλέφωνο για ραντεβού6944 672 696
Διεύθυνση ΙατρείουΠέτρου & Παύλου 16, Περαία